تهران شهرک غرب 982188365139

نقد کردن درآمد ارزی سایت G2G

نقد کردن درامد سایت g2g

نقد کردن درامد ارزی g2g

نقد کردن درآمد ارزی  g2g توسط حساب پی پال انجام می شود، پی تکنو  می تواند حساب های پی پال وریفای شده و معتبری را در اختیار شما قرار دهد تا به وب سایت های مرجع برای برداشت درآمد های خود معرفی کنید. پس از اینکه مبلغ به حساب پی پال واریز شد رسید را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا پروسه نقد کردن درآمد ارزی g2g شما در سریعترین زمان انجام شود.

درصورتی که دریافت کننده،حساب پی پال شخص شما می باشد با کارشناسان مجموعه ما هماهنگ شوید تا شما را راهنمایی کنند که چطور پروسه نقد کردن درآمد ارزی انجام می پذیرد.

  • حساب های پی پال ما محدودیتی برای دریافت و نقدر درآمد شما ندارد.(حتما هر بار قبل از واریز با پشتیبان آنلاین پی تکنو هماهنگ کنید.)
  • درصورت نیاز پی تکنو  می تواند درآمد دلاری شما را بصورت ارز دیجیتال به شما پرداخت کند.
  • اگر حساب های پی پال پی تکنو را برای برداشت درآمد به سایت مرجع معرفی کنید هزینه کارمزد انتقال نخواهید داشت.(کارمزد انتقال با توجه به کشور مبدا و مقصد بین حدود ۱ تا ۴ درصد می باشد.)

لطفا برای نقد کردن درامد ارزی g2g خود در سایت ما ثبت نام و تب احراز هویت خود را کامل و تیکت ارسال کنید.یا در واتس اپ با ما در ارتباط باشید .

Related articles

3dsky - پی تکنو

کسب درآمد ارزی از سایت ۳dsky + قوانین سایت ۳dsky

کسب درآمد ارزی از سایت ۳dsky کسب درآمد ارزی از راه دور براساس توانمندی هر فرد در هر کشوری، به فریلنسری معروف است. شاید شما نیز در طراحی هر چیزی یا همان آبجکت ها توانایی به خصوصی داشته […]

ادامه مطلب

چگونه با ویزا کارت خرید کنیم؟ +به راحتی با ویزاکارت خرید کن

چگونه با ویزا کارت خرید کنیم؟ +به راحتی با ویزاکارت خرید کن امروزه به هر فروشگاه آنلاین خارجی و یا شرکتی که یک سرویس و محصولی ارائه می‌دهد سربزنید، آیکون خرید با ویزا کارت و […]

ادامه مطلب

چگونه یوتیوب گیمر شویم؟

چگونه یوتیوب گیمر شویم؟ یوتیوب YouTube بزرگترین و پربازدیدترین پلتفرم ویدئویی در دنیای امروزیست که روزانه میلیون‌ها کاربر در آن فعالیت دارند. در بین تمامی کانال‌های این شبکه، چنل‌ها و ویدئوهای گیم استریم رتبه اول تعداد بازدید […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.