تهران شهرک غرب 982188365139

نقد کردن درآمد ارزی سایت G2G

نقد کردن درامد سایت g2g

نقد کردن درامد ارزی g2g

نقد کردن درآمد ارزی  g2g توسط حساب پی پال انجام می شود، پی تکنو  می تواند حساب های پی پال وریفای شده و معتبری را در اختیار شما قرار دهد تا به وب سایت های مرجع برای برداشت درآمد های خود معرفی کنید. پس از اینکه مبلغ به حساب پی پال واریز شد رسید را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا پروسه نقد کردن درآمد ارزی g2g شما در سریعترین زمان انجام شود.

درصورتی که دریافت کننده،حساب پی پال شخص شما می باشد با کارشناسان مجموعه ما هماهنگ شوید تا شما را راهنمایی کنند که چطور پروسه نقد کردن درآمد ارزی انجام می پذیرد.

  • حساب های پی پال ما محدودیتی برای دریافت و نقدر درآمد شما ندارد.(حتما هر بار قبل از واریز با پشتیبان آنلاین پی تکنو هماهنگ کنید.)
  • درصورت نیاز پی تکنو  می تواند درآمد دلاری شما را بصورت ارز دیجیتال به شما پرداخت کند.
  • اگر حساب های پی پال پی تکنو را برای برداشت درآمد به سایت مرجع معرفی کنید هزینه کارمزد انتقال نخواهید داشت.(کارمزد انتقال با توجه به کشور مبدا و مقصد بین حدود ۱ تا ۴ درصد می باشد.)

لطفا برای نقد کردن درامد ارزی g2g خود در سایت ما ثبت نام و تب احراز هویت خود را کامل و تیکت ارسال کنید.یا در واتس اپ با ما در ارتباط باشید .

Related articles

Twitter-Blue - Paytechno70

توییتر بلو چیست | چگونه می توانیم اشتراک توییتر بخریم؟

توییتر بلو چیست | چگونه می توانیم اشتراک توییتر بخریم؟ توییتر بلو چیست؟ یکی از سرویس‌های پولی (اشتراک پریمیوم X) که برای کاربران خود اشتراک به صورت ماهیانه ارائه کرده است، توییتر بلو می‌باشد. امروزه توییتر […]

ادامه مطلب
پرداخت هزینه سفارت، دانشجویی و ...- پی تکنو

انجام پرداخت های اینترنتی مربوط به سفارت ها و دانشجویی و … با کمترین نرخ و سریعترین زمان ممکن

پرداخت های دانشجویی و آزمون های بین المللی آزمون تافل iBT ، آزمون GRE ، پرداخت Application Fee ثبت نام امتحان آیلتس (IELTS) ، آزمون GMAT ، آزمون CFA آزمون ACCA ، آزمون USMLE ، […]

ادامه مطلب
Hetzner - paytechno70

آموزش نحوه پرداخت فاکتور هتزنر (Hetzner)

آموزش نحوه پرداخت فاکتور هتزنر (Hetzner) یکی از شرکت‌های میزبانی بسیار خوبی که در سطح اینترنت فعالیت می‌کند، هتزنر نام دارد. این شرکت، اپراتوری است که مرکز اصلی آن در کشور آلمان قرار داده و […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.