تهران شهرک غرب 982188365139

بهترین سایت های خارجی خرید دامنه در سال ۲۰۲۳

بهترین سایت های خارجی خرید دامنه در سال ۲۰۲۳

یکی از کارهای مهم در طراحی سایت که باید انجام دهید خرید دامنه است. سایت‌های خرید دامنه از سایت خارجی بسیاری برای این کار وجود دارند، دامنه آدرسی است که برای سایت در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید با وارد کردن آن وارد سایت شوید، برای خرید دامین باید نکاتی را در نظر بگیرید برخی از شرکت‌هایی که اقدام به فروش دامنه می‌کنند در ایران و هم در خارج از کشور فعالیت دارند قبل از خرید دامنه باید نوع فعالیت، حوزه کاری و نام برند را انتخاب کنید.

نام دامنه در اصل یک URL یا آدرس وب است که آن را بعد از http:// یا www سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید. Domain سایت شما، بدون شک یکی از مهمترین فاکتورهای حضور آنلاین شماست. دامنه به عنوان رابط بین کاربران و سایت شما بوده و همچنین نقش مهمی در برندسازی و بازاریابی شما نیز ایفا می‌کند. به همین دلیل یافتن سایت مناسب جهت خرید دامنه، مکن است چالش برانگیز باشد.


شرکت‌ها و یا سایت‌ های خرید دامنه خارجی که خدمات دامنه را ارائه می‌دهند بسیار هستند. تنها چیزی که این شرکت‌ها را از یکدیگر متفاوت می‌کند خدمات و ویژگی‌هایی است که در اختیار خریداران و کاربران خود قرار می‌دهند. بهترین سایت های خارجی خرید دامنه متنوع و زیاد هستند. از بهترین این سایت‌ها می‌توان به خرید domain از سایت hostinger، خرید از dynadot، خرید از noip، خرید از Cosmotown، خرید دامنه از سایت name، خرید از ynadot و خرید از namesil اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها انواع و مزایای خودشان را دارند.

چرا از دامنه برای سایت ها استفاده می کنیم؟

برای اهداف هویتی، هر رایانه ای که از اینترنت استفاده می کند یک آدرس IP اختصاصی دارد. آدرس IP مجموعه ای از اعداد منحصر به فرد است که به خاطر سپردن آن ها بسیار چالش برانگیز است. هر کامپیوتر در این شبکه می تواند با کامپیوترهای دیگر ارتباط برقرار کند. به جای اینکه مجبور باشیم هزاران کد عددی را به حافظه برای جستجوی وب سایت ها اختصاص دهیم، از نام دامنه استفاده می کنیم که به ما اجازه می دهد تا آدرس های دیجیتال منحصر به فردی ایجاد کنیم که به راحتی قابل تایپ و جستجو باشد. هنگامی که یک URL را وارد می کنید، دستگاه شما درخواستی را به شبکه جهانی سیستم نام دامنه (DNS) میزبان وب، ارسال می کند، سپس شبکه DNS آدرس IP منحصر به فرد مرتبط با دامنه تایپ شده را پیدا کرده و دستگاه را به آن مقصد مجازی یا وب سایت می فرستد.

بهترین سایت‌های خارجی خرید دامنه

برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی حتما باید دامنه مناسب مربوط به کار­­ و برند را خریداری کرد. زیرا دامنه شما در یک تجارت آنلاین، اعتبار شما به حساب می‌آید و هرچقدر در فضای اینترنت بتوانید مخاطبان بسیاری را جذب کنید به افزایش اعتبار دامنه خود کمک می‌کنید. برای خرید دامنه خارجی، سایت‌های متعددی وجود دارند که تفاوت این سایت‌ها در قیمت محصولات و امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ از بهترین سایت‌ های خرید دامنه خارجی می‌توان به سایت hostinger، سایت dynadot، سایتnoip، سایتCosmotown و… شاره کرد که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

خرید دامنه از سایت hostinger

برای خرید دامنه از سایت hostinger.com، لازم است ابتدا در سایت لاگین کنید و اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام انجام دهید. یکی از قوانین مهم برای پرداخت در این سایت، نداشتن آدرس ایران و سایر کشورهای مورد تحریم است. ار آدرس ایران ذخیره کرده‌اید، می‌بایست ابتدا از بخش Account information آدرس و شماره و کشور را به کشورهای غیر تحریم مانند امارات تغییر دهید.

باید توجه کنید که آدرس نباید حتما واقعی باشد و می‌توانید از آدرس‌های غیرواقعی نیز استفاده کنید. مزیت استفاده از کشور امارات برای ثبت آدرس، کم بودن مقدار مالیات در مقایسه با کشورهای دیگر مانند آلمان است. یکی از روش‌های پرداخت سایت هاستینگر، پی پال (paypal) است که اگر به حساب پی پال دسترسی ندارید، می‌توانید از خدمات خرید با پی پال مجموعه پی تکنو استفاده کنید.

برای این منظور کافی است در سایت ثبت نام کرده و بدون احراز هویت، از طریق سفارش خرید با پی پال، نام دامنه را در قسمت توضیحات ثبت کنید تا سفارش در کمتر از ۵ دقیقه مورد بررسی قرار گیرد.

اگر نمی‌دانید پی پال چیست، پیشنهاد می‌کنیم مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

خرید از dynadot

اگر می‌خواهید سایتی را راه‌ اندازی کنید و به فکر خرید دامنه از سایت‌های خارجی هستید می توانید از dynadot استفاده کنید. این سایت ثبت دامنه خارجی دارای اعتبار Icann می‌باشد. این سایت در کالیفرنیا بوده و در سال ۲۰۰۲ توسط یک مهندس نرم‌افزار تأسیس شده است. نکته اصلی این سایت ثبت دامنه و ایجاد وب سایت مقرون به صرفه برای کاربران خود می‌باشد. از dynadot می‌توان به راحتی برای خرید دامنه استفاده کرد زیرا کلیه قیمت‌های این سایت شفاف است و از لحظه ورود می‌توانید مشاهده کنید که دامنه‌های. com و دامنه های دیگر را برای چه مواردی می‌فروشند.

نکات خرید دامنه از dynadot

ابتدا در سایت dynadot.com  با استفاده از یوزرنیم و رمزعبور لاگین کنید. اگر حساب کاربری ندارید، از بخش create an Account ثبت نام کنید.

از بخش Domain > Domain Search را زده و از بخش سرچ باکس، نام دامنه را جستجو می‌کنیم. دامنه را به سبد خرید اضافه کرده و در پی تکنو سفارش خرید با پی پال ثبت کنید.

خرید دامنه از name.com

این سایت در سال ۲۰۰۳ توسط بیل mushkin طراحی شده و در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۳ اعلام شد که این کمپانی توسط media demand خریداری شده است. نیم دات کام در زمینه ثبت دامنه مانند TLDs, nTLD ccTLD, gTLD و دامنه‌های موقت فعالیت می‌کند، این کمپانی خدماتی مانند میزبانی وب، ایمیل، Google Apps for work، گواهینامه‌هایssl، سازنده وب سایت، و … به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بعد از ورود به سایت name.com باید اکانتی را مخصوص به خود بسازید و برای عضویت در این سایت اقدام نمایید؛ شما می‌توانید در قسمت سرچ دامین مورد نظر خود را جستجو کنید اگر دامین جستجو شده قبلاً توسط شخصی و یا کمپانی خریداری شده باشد شما نمی‌توانید آن را خریداری کنید اگر که دامین مورد نظر شما آزاد باشد می‌توانید با کلیک بر روی گزینه duratin زمان استفاده از این دامین را ثبت نمایید و پرداخت هزینه آن را از طریق پی پال و یا ویزاکارت و مستر کارت انجام دهید.

با انتخاب دامنه در این سایت، به راحتی با استفاده از خدمات پرداخت از طریق پی پال سایت پی تکنو استفاده کنید.

خرید از namesilo

سایت namesilo فرایندهای ثبت، تمدید و مدیریت دامنه سریع و آسان رابه کاربران و مشتریان خود ارائه می‌دهد. این سایت قیمت گذاری ثابت و ساده‌ای برای خدمات خود دارد. می‌توان گفت این برنامه پایین‌ترین قیمت دامنه روزانه را در اینترنت ارائه می‌دهد. سایت namesilo از هویت کاربران خود به طور رایگان برای همیشه محافظت می‌کند و امنیت بیشتری را برای محافظت از مشتریان در برابر تماس‌های ناخواسته فراهم کرده است.

این برنامه یکپارچه‌سازی ساده‌ای را برای چندین پلتفرم ارائه می‌دهد تا کاربران هیچ نگرانی در مورد سرورهای نام، انتشار و یا تنظیم رکودهای DNS نداشته باشند. در نتیجه کمتر از یک دقیقه راه‌اندازی می‌شود و درآمد حاصل از تبلیغات را به طور ۱۰۰%حفظ می‌کند؛ با خرید دامنه از این سایت کاربران می‌توانند تمامی عملیات را در یک دامنه انجام دهند، ابزارهای آن این امکان را به کاربران داده‌اند که به راحتی مجموعه ای از ۱ یا ۱,۰۰۰,۰۰۰ دامنه را کنترل کنند.

مزیت های خرید دامنه از سایت namesilo

  • قیمت گذاری ثابت
  • اعتبار بالا در ثبت دامنه
  • حریم خصوصی رایگان برای همه انتقالات و خریدهای دامنه
  • امنیت بالا در برابر سرقت و یا سوء استفاده از دامنه
  • مدیریت حساب، افزودن خدمات ایمیل آسان
  • پارکینگ دامنه رایگان با سهم ۱۰۰٪ از درآمدها تبلیغاتی
  • مدیریت تمامی TLD‌های رایج وجدید
  • دسترسی کامل به API

خرید دامنه از namecheap

نیم چیپ یکی از بهترین سایت‌های خرید دامنه است. از ویژگی‌های namecheap، ثبت نام با هزینه کم، خدمات خدمات امنیتی WHOIS و چت آنلاین است. برای استفاده از خدمات این وبسایت شما می‌توانید پنل کاربری‌تان را با حداقل ۵ دلار شارژ کرده و سپس دامنه مورد نظرتان را از طریق آن خریداری کنید. علاوه بر آن این وبسایت خدمات هاستینگ نیز ارائه می‌دهد.

مراحل خرید از سایت Namecheap

  • ابتدا در سایت Namecheap.com ثبت نام کرده و یا اگر حساب کاربری دارید، لاگین کنید.

    • اگر با پی پال پرداخت می‌کنید، نام کاربری، رمزعبور، آدرس، نام دامنه و شماره تلفن نباید مرتبط با ایران و شهرهای ایران باشد.
    • شما می‌توانید از دو طریق، شارژ حساب کاربری نیم چیپ و یا خرید مستقیم دامنه اقدام به خرید از این سایت کنید. اما top up حداقل ۵ دلار است و امکان شارژ با مبلغ کمتر وجود ندارد. مزیتی که خرید مستقیم دارد این است که به راحتی می‌توان با هر مبلغی، دامنه مورد نظر را خریداری کرد.

    نکات مهم در موردسایت‌های خرید دامنه خارجی

    توجه به قیمت گذاری

    برای خرید دامنه از سایت‌های مختلف خارجی باید به نحوه قیمت گذاری آن‌ها توجه کنید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد نباشید.

    در نظر گرفتن خدمات پشتیبانی

    خدمات پشتیبانی مهم‌ترین نکته برای سایت‌های خرید دامنه خارجی می‌باشد، در نظر گرفتن پشتیبانی می‌تواند به جلوگیری از بروز مشکل‌ها و رفع سریع آن‌ها کمک کند.

    حریم خصوصی

    حریم خصوصی باعث می‌شود ایمیل و شماره تلفن شما مخفی باشد، اگر ایمیل و یا شماره تلفن شما در دسترس افراد باشد با دریافت ایمیل و تماس‌های فراوانی روبرو خواهید شد. برخی از سایت‌ها مانند namesilo این حریم خصوصی را برای کاربران خود ایجاد کرده و برخی دیگر برای آن هزینه دریافت می‌کنند که حتماً در زمان ثبت قرارداد باید به آن توجه کنید.

    ارائه خدمات میزبانی

    زمانی که برای خرید دامنه اقدام می کنید اکثر وب سایت‌ها خدمات میزبانی وب را به شما ارائه می‌دهند، بعضی از شرکت‌ها بعد از خرید میزبانی وب ممکن است به شما ثبت رایگان یک دامنه را هدیه دهد که به صرفه جویی هزینه ها کمک می‌کند.

    سخن پایانی

    زمان راه‌اندازی وب سایت با تصمیم گیری‌ها و چالش‌های بسیاری مانند نوع هاست و شرکت میزبان آن روبرو می‌شوید. فرقی ندارد که وب سایت شما وبلاگ شخصی یا فروشگاهی باشد در اولین قدم شما باید دامین و هاست مناسب و معتبر سایت خود را ثبت کنید؛ برای خرید دامنه خارجی خوب است از بهترین سایت‌های خارجی خرید دامنه کمک بگیرید و حتما قبل از خرید دامنه مزایا و معایب سایت مورد نظر را مطالعه کنید. در این مقاله انواع مختلف سایت ها برای خرید دامنه را به شما معرفی کردیم. شما با استفاده از پیپال می توانید دامنه مورد نظر خود را خریداری نمائید. اگر به روش های پرداخت ارزی دسترسی ندارید می توانید در سایت پی تکنو، سفارش خرید با پبپال ثبت کنید.

    جهت خرید این سرویس ها می توانید در سایت پی تکنو سفارش خرید با پیپال و خرید با ویزا/ مستر را انتخاب نمائید. پی تکنو با تفکری نوین برای ارائه انواع خدمات ارزی در خدمت شما است.

Related articles

خرید قالب از سایت تم فارست (themeforest)

خرید قالب از سایت تم فارست (themeforest) برای معرفی عملکرد یک وبسایت، لازم است یک قالب یا تم برای آن تعریف شود که متناسب با کسب و کار بوده و نشان دهنده فعالیت های سایت باشد. قالب وردپرس گروهی […]

ادامه مطلب
Airbnb - paytechno70

Airbnb چیست؟ + رزرو اقامتگاه در سایت Airbnb

Airbnb چیست؟ + رزرو اقامتگاه در سایت Airbnb Airbnb و تاریخچه آن بدون شک شما هم برای سفر به خارج از ایران، دغدغه اقامتگاه را دارید و همین مسئله ممکن است مانع از سفر شما […]

ادامه مطلب

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است که قابلیت استفاده […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.