تهران شهرک غرب 982188365139

آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – ۲۰۲۳

آینده شیبا اینو -پیش بینی قیمت – ۲۰۲۳

با سلام و درود خدمت همراهان همیشگی پی تکنو :
شیبا یک ارز دیجیتال نوظهور است که با نام شیبا توکن Shiba Token نیز شناخته می‌شود. شیبا با تقلیدی از رمز ارز دوج کوین که صرفاً یک شوخی بود، ایجاد شده است. شیبا توکن به سرعت توانست ارزش خود را بالا ببرد. در افزایش ارزش این رمزارز، توییت‌ها و جانبداری‌های ایلان ماسک و افراد مطرح دیگر که فعال حوزه خرید ارز دیجیتال هستند؛ مانند ویتالیک بوترین (خالق اتریوم) بی‌تأثیر نبود.
در این مقاله به بررسی آینده ارز دیجیتال شیبا اینو می پردازیم و به پیش بینی قیمت شیبا از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶ خواهیم پرداخت تا به شما کمک کنیم که آیا shiba inu می‌تواند توکن مناسبی برای سبد سرمایه‌گذاری شما باشد یا خیر.

ارز شیبا  Shiba inu چیست؟

قبل از شروع بحث آینده ارز دیجیتال شیبا اینو ابتدا کمی با رمز ارز شیبا آشنا شویم. رمز ارز شیبا در آگوست سال ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس ملقب به “ریوشی” ایجاد شد. ارز شیبا از الگوریتم ERC20 پیروی می‌کند. یعنی یک توکن مبتنی بر اتریوم می‌باشد. این ارز‌های دیجیتال به دلیل قیمت ناچیز اولیه، سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب می‌کنند که در بسیاری از موارد شاهد افزایش قیمت بی‌نظیر چنین توکن‌هایی می‌باشیم. برای مثال دوج کوین، با افزایش قیمت از ۰٫۰۰۰۲ تا ۰٫۷۵ باعث جذب سرمایه‌گذاران بزرگ به توکن‌های کم‌ارزش شد.

وبسایت شیبا اینو در قسمتی خود را DogeCoin Killer معرفی می‌کند! به هرحال ارز شیبا اینو Shiba Inu در دسته میم‌کوین‌ها قرار می‌گیرد. به ارز‌هایی که در ابتدا تارگت خاصی ندارند و صرفاً بر اساس شوخی و یا سرگرمی ایجاد می‌شوند، میم کوین می‌گویند.

عوامل موثر در روند قیمت شیبا اینو

با توجه به ماهیت غیرمتمرکز شیبا اینو، ارزش آن به مواردی مانند عرضه و تقاضا، لیست شدن در صرافی ها، رقابت و سلطه آن در رسانه‌های اجتماعی بستگی دارد.

  • عرضه و تقاضا

عرضه و تقاضای شیبا اینو بر ارزش آن تاثیر می‌گذارد. هنگامی که تقاضا از عرضه بیشتر باشد، قیمت افزایش می‌یابد و بالعکس. شیبا اینو برای جلوگیری از افزایش بیش از حد عرضه در گردش و کاهش تورم، برنامه‌های ضرب و سوزاندن خود را منتشر می‌کند.

  • لیست در صرافی

هر چه صرافی‌های ارز دیجیتال بیشتری شیبا اینو را لیست کنند، قیمت آن بالاتر می‌رود زیرا موجب کسب اعتماد عموم کاربران می‌شود. بنابراین لیست شدن در صرافی‌های معتبر باعث افزایش تقاضا برای شیبا و در نهایت افزایش قیمت آن می‌شود.
دوج کوین رقیب اصلی شیبا اینو است. شیبا اینو همواره در تلاش برای پیشی گرفتن از رقبای خود است. عملکرد بهتر شیبا نسبت به سایر رقبا، توجه افراد را جلب کرده و تقاضا برای آن را افزایش می‌دهد که موجب بیشتر شدن قیمت شیبا خواهد شد.

  • سلطه اجتماعی شیبا اینو

علاوه بر فعالیت درون شبکه، هرچه شیبا اینو در رسانه‌های اجتماعی سلطه بیشتری داشته باشد، قیمت آن تحت تاثیر مثبت قرار خواهد گرفت (منظور از سلطه اجتماعی این است که در رسانه‌های اجتماعی چقدر به آن پرداخته می‌شود و تبلیغات مربوطه چه بازخوردهایی می‌گیرند).

  • رفتار نهنگ‌های شیبا

برخلاف ارزهای دیجیتال دیگر، قیمت شیبا اینو به شدت وابسته به رفتار نهنگ‌های بازار آن است. بر اساس یک گزارش، تا اکتبر ۲۰۲۱، حدود ۷۰% از کل شیبا اینو در اختیار هشت نهنگ بود که ۴۱% از عرضه در گردش را تشکیل می‌داد. بنابراین هر حرکتی در آن آدرس‌های کیف پول روی قیمت شیبا تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

آینده ارز دیجیتال شیبا چگونه خواهد بود؟

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو را می‌توان با بررسی عوامل متعددی، پیش بینی کرد. عوامل تکنیکال و فاندامنتال در پیش بینی قیمت آینده یک ارز بسیار کاربردی هستند. در ادامه به صورت مفصل به بررسی آینده ارز دیجیتال شیبا اینو بر اساس تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال می‌پردازیم.

آینده ارز دیجیتال شیبا اینو بر اساس تحلیل‌های تکنیکال

قیمت شیبا اینو با افزایش حدود ۲۲% درصدی طی ۱ هفته بازار را غافلگیر کرد. هرچند که خرس‌ها وارد بازار شدند و افت ۸% را تجربه کرد. با این حال، دلایلی هست که تحلیلگران معتقدند روند صعودی آن ادامه دارد.

قیمت Shiiba Inu در حال حاضر ۰٫۰۰۰۰۰۷۹۴۴ دلار است. در طول افزایش قیمت اخیر (تاریخ نگارش ۳۱ نوامبر ۲۰۲۲)، میانگین متحرک ساده ۸ روزه میانگین متحرک ۲۱ روزه راقطع کرده و زیر نمودار قیمتی روزانه قرار گرفته اند. عبور کرده اند. اکثر اوسیلاتور‌ها و اندیکاتورها سیگنال خرید شیبا را صادر کرده اند. اگر خریداران نتواند در سطح ۰٫۰۰۰۰۱۰۴۰ دلاری حمایت را تثبیت کنند، روند صعودی باطل می‌شود. سوالی که اکثر مبتدیان درمورد شیبا می‌پرسند این است که آیا شیبا به ۱ دلار می‌رسد؟ در پاسخ باید بدانید به گفته کارشناسان، قیمت شیبا اینو هرگز نمی‌تواند به ۱ دلار آمریکا برسد. حتی اگر این ارز دیجیتال جزو برترین‌ها شود، قیمت آن به دلایل متعددی هنوز نمی‌تواند به نقطه قابل توجهی برسد. چرا که شیبا اینو در مجموع ۵۴۹٫۱ تریلیون عرضه دارد. اگر ارزش هر توکن SHIB یک دلار باشد، ارزش بازار آن به ۵۴۹٫۱ تریلیون دلار خواهد رسید که غیرممکن است. خلاصه شاخص‌های فنی ارز شیبا را در اندیکاتور زیر مشاهده می‌کنید.

آینده ارز شیبا اینو بر اساس مولفه‌های فاندامنتال

با پیشرفت‌های متعددی که در اکوسیستم آن اتفاق می‌افتد، شیبا می‌تواند پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال، بازی SHIB Etherenity که یک بازی کارتی مبتنی بر مدل کسب درآمد است در ۶ اکتبر راه اندازی شد. همین موضوع در استقبال کاربران و افزایش قیمت شیبا اینو تاثیر خوبی داشت. این بازی در حال حاضر در نسخه‌های Android و ios موجود است. همچنین اعلام شد ۵% از کل سود بازی برای حق کپی رایت شیبا اینو استفاده می‌شود. این امر باعث خوشحالی بیشتر سرمایه گذاران شد زیرا خبر مثبتی برای سرمایه گذاران بلندمدت بود. یک بررسی نشان می‌دهد ۳۰% از سرمایه‌گذاران شیبا اینو به دلایل سرمایه‌گذاری با چشم‌انداز بلندمدت، این میم کوین را نگهداری می‌کنند. بنابراین، افزایش نرخ سوخت و برنامه استفاده از سود ۵ درصدی SHIB Eternity، سرمایه‌گذاران را به روزهای روشن‌تری در بلندمدت امیدوار می‌کند. شاخص ترس و طمع را در ادامه مشاهده می‌کنید که در حال حاضر از منطقه ترس شدید خارج شده است.

برای پیش بینی قیمت شیبا، تجزیه و تحلیل گذشته قیمت آن ضروری است. شما باید گذشته را برای درک حال و پیش‌بینی آینده بدانید و این امر مستقیماً در مورد قیمت و تجزیه و تحلیل فنی تاثیر گذار است اما به این نکته توجه داشته باشید که عملکرد قیمت گذشته تضمینی برای بازده آینده نیست. بنابراین، چشم‌انداز رمز ارز شیبا پس از رالی صعودی چیست؟ پیش بینی‌ها برای باقی مانده سال ۲۰۲۲ و پس از آن تا ۲۰۲۶ چه چیزی را نشان می‌دهد؟

پیش بینی بهترین‌های بازار ارز دیجیتال از آینده ارز شیبا

در این قسمت نظر کارشناسان وبسایت‌های برتر تجزیه و تحلیل بازار در مورد پیش‌بینی قیمت شیبا اینو را بررسی می‌کنیم. ذکر این نکته ضروری است که قبل از تصمیم‌گیری مالی برای ارزیابی ریسک خود، تحقیقات خود را انجام دهید.

Wallet Investor

بر اساس پیش بینی ما، افزایش قیمت در بلندمدت انتظار می‌رود. پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای سال ۲۰۲۷، حدود ۰٫۰۰۰۱۲۱ دلار است. قیمت شیبا در نیمه اول سال ۲۰۲۳ ممکن است حدود ۰٫۰۰۰۰۳۹۰ دلار باشد.

Changelly

تحلیلگران ما معتقدند قیمت شیبا اینو در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت. پیش بینی می‌شود که قیمت شیبا اینو تا پایان سال ۲۰۲۳ افزایش یابد و به ۰٫۰۰۰۰۲۲۷۱ دلار برسد که بالاتر از قیمت فعلی است.

GOV Capital

داده‌های ما نشان می‌دهد که قیمت شیبا منعکس‌کننده روند صعودی عظیم در سال گذشته، با پتانسیل سود بلندمدت فوق‌العاده است. قیمت آن تا پایان سال ۲۰۲۲ حدود ۰٫۰۰۰۰۵۶ دلار پیش‌بینی می‌شود.

Long Forecast

پیش‌بینی می‌شود قیمت شیبا اینو تا پایان دسامبر ۲۰۲۲ به ۰٫۰۰۰۰۴۲۴ دلار برسد. حداکثر قیمت ۰٫۰۰۰۰۵۰۵ دلار و حداقل قیمت ۰٫۰۰۰۰۳۹۴ دلار است. در اواسط نیمه اول سال ۲۰۲۵ ، قیمت در حدود ۰٫۰۰۰۰۱۵۴۷ دلار تا ۰٫۰۰۰۰۱۰۷۳ دلار و در پایان نیمه دوم نزدیک به ۰٫۰۰۰۰۱۰۵۳ دلار خواهد بود.

پیش بینی آینده قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو تا ۲۰۲۶

از نظر بیشتر معامله گران، میم کوین‌هایی مانند شیبا اینو یا دوج کوین برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب نیستند زیرا دارای نوسانات شدیدی هستند و تحت تاثیر اخبار زیادی قرار می ‌گیرند. در این بخش به پیش بینی آینده ارز دیجیتال شیبا اینو می پردازیم.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان ۲۰۲۳

حداقل، متوسط ​​و حداکثر قیمت‌ها برای سال ۲۰۲۳ حدود ۰٫۰۰۰۰۰۹۱ دلار، ۰٫۰۰۰۰۱۵۶ دلار و ۰٫۰۰۰۰۲۲۰ دلار پیش‌بینی می‌شود. انتظار می‌رود که ارز دیجیتال شیبا اینو در سال ۲۰۲۳ رشد. طبق پیش‌بینی، قیمت SHIB ممکن است سود مناسبی را برای سرمایه‌گذاران کریپتو به همراه داشته باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان ۲۰۲۴

طبق پیش‌بینی شیبا اینو برای سال ۲۰۲۴، بازار ارزهای دیجیتال SHIB حداکثر ارزش ۰٫۰۰۰۰۲۵۰ دلار و حداقل ارزش ۰٫۰۰۰۰۱۷۴ دلار را خواهد دید. احساسات بازار و پیش‌بینی بیشتر قیمت SHIB نشان می‌دهد که میانگین قیمت شیبا ممکن است ۰٫۰۰۰۰۲۱۲ دلار باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان ۲۰۲۵

بر اساس پیش بینی قیمت SHIB، آینده شیبا اینو روشن است. انتظار می‌رود قیمت Shiba Inu حدود ۰٫۰۰۰۰۲۲۷ دلار و ۰٫۰۰۰۰۳۲۶ دلار باشد، در حالی که قیمت متوسط ​​ممکن است ۰٫۰۰۰۰۲۷۶ دلار باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان ۲۰۲۶

قیمت شیبا اینو ممکن است به طور متوسط ​​۰٫۰۰۰۰۳۶۰ دلار برای سال ۲۰۲۶ معامله شود. در حالی که انتظار می‌رود حداقل و حداکثر قیمت شیبا اینو به ترتیب ۰٫۰۰۰۰۲۹۵ دلار و ۰٫۰۰۰۰۴۲۴ دلار باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان ۲۰۲۷

بر اساس پیش‌بینی ها، قیمت SHIB Inu تا سال ۲۰۲۷ به حداکثر سطح ۰٫۰۰۰۰۵۴۹ دلار و حداقل سطح ۰٫۰۰۰۰۳۸۱ دلار می‌رسد. انتظار می رود اکوسیستم شیبا اینو به طور مداوم رشد کند و میانگین قیمت در سال به ۰٫۰۰۰۰۴۶۵ دلار افزایش یابد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان ۲۰۲۸

توکن‌های شیبا اینو را در سال ۲۰۲۸ در سطح متوسط ​​قیمت ۰٫۰۰۰۰۶۰۳ دلار معامله می‌شوند. پیش بینی قیمت برای شبکه Shiba Inu منعکس کننده نوسانات عظیم است. ممکن است این ارز تا ۰٫۰۰۰۰۷۱۱ دلار با حداقل قیمت ۰٫۰۰۰۰۴۹۴ دلار در بازار کریپتو جهش کند.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان ۲۰۲۹

قیمت شیبا اینو با عملکرد متوسط ​​قیمت ۰٫۰۰۰۰۷۸۶ دلار در سال ۲۰۲۹ بر بازارهای ارزهای دیجیتال حاکم خواهد بود، در حالی که حداکثر سطح قیمت ممکن است حدود ۰٫۰۰۰۰۹۲۷ دلار و حداقل ارزش ۰٫۰۰۰۰۶۴۴ دلار باشد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو تا پایان ۲۰۳۰

بر اساس پیش‌بینی قیمت SHIB، قیمت این ارز ممکن است حداقل ارزش ۰٫۰۰۰۰۸۳۶ دلار و حداکثر ارزش ۰٫۰۰۰۱۲۰۴ دلار در سال ۲۰۳۰ داشته باشد.

چالش‌های پیش روی شیبا اینو

بجز چالش‌های کلی که سر راه ارزهای دیجیتال قرار دارد که شامل مواردی مانند وضعیت قوانین و مقررات، تایید هویت، مالیات و… است، هر ارز دیجیتال نیز چالش‌های پیش روی خود را دارد که بر اساس حوزه فعالیت آن مشخص می‌شود. چالش‌های پیش روی شیبا می‌تواند مواردی مانند فعالیت رقبا، توسعه اکوسیستم و حوزه فعالیت آن و موارد تاثیر گذار بر قیمت آن باشد که در ادامه به بررسی هریک می‌پردازیم.

مهم‌ترین رقبای شیبا اینو

بجز دوج کوین که اصلی‌ترین رقیب آن از لحاظ حمایت جامعه و رسانه‌های اجتماعی، پشتیبانی افراد مشهور و ماهیت است، ارزهای دیجیتالی وجود دارند که از لحاظ حیطه فعالیت رقیب شیبا اینو هستند و کارشناسان می‌گویند این ۳ ارز می‌توانند شیبا اینو را در ۵ سال آینده شکست دهند.

Stellar

از آنجایی که Shiba Inu یک ارز دیجیتال متمرکز بر پرداخت است، یکی از ارزهای دیجیتالی که می‌تواند آن را در آینده شکست دهد، استلار Stellar است.  در فناوری بلاک چین متمرکز بر پرداخت، ایده انجام پرداخت‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و در دسترس‌تر برای همه وجود دارد. بر اساس زیرساخت‌های موجود امروز، اعتبارسنجی و تسویه پرداخت‌های برون مرزی ممکن است تا یک هفته طول بکشد. با بلاک چین، این فرآیند به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. استلار می‌تواند یک ارز فیات را به توکن خود (XLM) تبدیل کند، انتقال XLM را از نقطه A به B در شبکه خود انجام دهد و XLM را به ارز فیات بومی در عرض چند ثانیه تبدیل کند. استلار یکی از سریع‌ترین زمان‌های اعتبارسنجی و تسویه حساب در میان پروژه‌های بزرگ ارز دیجیتال دارد. همچنین، هزینه‌های تراکنش استلار بسیار ارزان است (حدود ۰٫۰۰۰۰۰۴ دلار در هر تراکنش). برای درک بهتر این موضوع، حدود ۲۵۰۰۰۰ تراکنش لازم است تا یک کاربر معادل ۱ دلار کارمزد پرداخت کند! کلیدی‌ترین عملکردی که استلار بهتر از شیبا انجام می‌دهد، این است که استلار برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی دارد. به عنوان مثال، شبکه بلاک چین استلار در حالی که با آی‌بی‌ام همکاری می‌کرد، چهار سال پیش توسط ده‌ها بانک بزرگ در منطقه اقیانوس آرام جنوبی آزمایش شد. استلار شاید حمایت و توییت‌های ایلان ماسک را نداشته باشد، اما برخلاف شیبا اینو، دلایل ملموسی برای افزایش قیمت و ارزش دارد.

Cardano

دومین ارز دیجیتال شناخته شده‌ای که می‌تواند در طی پنج سال آینده، شیبا را حذف کند، کاردانو Cardano است. شفافیت این پروژه و به‌روزرسانی‌های متعدد این پلتفرم نشان می‌دهد که کاردانو در مسیر درست حرکت می‌کند. به صورت کلی کاردانو در نقشه راه خود ۵ مرحله اصلی را مشخص کرد.

  1. Byron: ایجاد معماری بنیادی شبکه را انجام داد.
  2. Shelley: تمرکززدایی در شبکه کاردانو را افزایش داد.
  3. Goguen: امکان تعریف قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز را ایجاد کرد.
  4. Basho: موجب مقیاس‌پذیری و بهبود عملکرد کاردانو شد.
  5. Voltaire: سیستم‌های خزانه‌داری و رای‌گیری در کاردانو راه‌اندازی خواهد شد.

جدید‌ترین ارتقای کاردانو که هاردفورک واسیل نام دارد با ایجاد تغییراتی در شبکه کاردانو تعامل با قراردادهای هوشمند را راحت‌تر کرده و موجب افزایش کارایی و مقیاس‌پذیری آن می‌شود. به صورت کلی شبکه کاردانو به خوبی در حال پیشرفت است و شیبا اینو را در سال‌های آینده به چالش می‌کشد.

Ethereum

اتریوم ارز دیجیتالی است که از نظر کارشناسان برتر معتبرترین و جذاب‌ترین ارز دیجیتال است. بیت کوین ممکن است اولین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار باقی بماند، اما اتریوم پتانسیل پرداخت در دنیای واقعی و کاربرد غیرمالی را ارائه می‌دهد. چند عامل باعث خاص شدن اتریوم می‌شود. اولین و مهم‌ترین عامل، استفاده شبکه از قراردادهای هوشمند است. قراردادهای هوشمند توانایی ساده‌سازی مدیریت زنجیره تامین را بدون واسطه ارائه می‌دهند و می‌توانند در برنامه‌های مالی برای ایجاد توافق‌های شفاف و قانونی استفاده شوند. دوم، اتریوم در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بسیار مفید عمل می‌کند. DeFi از قراردادهای هوشمند بر روی بلاک چین متمرکز بر مالی برای تکمیل تراکنش‌ها استفاده می‌کند. کاربردهای بی‌نظیر اتریوم علاوه بر شیبا می‌تواند هر ارز دیگری را نیز به چالش بکشد‍!

توسعه حوزه فعالیت shiba inu

با توجه به ماهیت غیرمتمرکز SHIB، هیچ نقشه راه رسمی یا جدول زمانی برای توسعه فعالیت شیبا اینو وجود ندارد. با این حال، کارشناسن انتظاراتی که از آن با توجه به کل روند شیبا هست را پیش بینی کرده اند. البته برخی از آن‌ها انجام شده و برخی دیگر زمان‌بندی شده اند.

Shibarium

Shibarium L2  لایه ۲ شیبا خواهد بود و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های تراکنش بالایی که در حال حاضر هنگام استفاده از بلاک چین مبتنی بر اتریوم برای تراکنش‌ها با آن مواجه هستند، نباشد. انتظار می‌رود نسخه بتا عمومی Shibarium در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ راه اندازی شود.

Doggy DAO

Doggy DAO اکنون بخش فعالی از اکوسیستم شیبا اینو است. به عنوان شکل اداره جامعه اکوسیستم شیبا، دارندگان توکن BONE نقش مهمی در تحولات آینده شیبا اینو به عنوان بخشی از سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) خواهند داشت.

Shiba Eternity

بازی کارتی مبتنی بر مدل کسب درآمد چند نفره که به طور رسمی با نام Shiba Eternity شناخته می‌شود، راه اندازی شد. این کارت با NFT‌های شیبوشی، شامل ۱۰۰۰ کارت الهام گرفته از SHIB است. در کنار این بازی موبایل، نسخه بلاک چین نیز برای آینده برنامه ریزی شده است.

ShibaSwap 2.0

پس از راه‌اندازی ShibaSwap در سال ۲۰۲۱، ShibaSwap 2.0 مجموعه‌ای از ویژگی‌ها مانند تغییرات اساسی UI را در حین انتقال به یک پورتال رمزنگاری به همراه خواهد داشت. این پرتال رمزنگاری باید اخبار، روندها و اطلاعات بیشتر در مورد اکوسیستم شیبا را نمایش دهد. با این حال، هنوز تاریخ انتشار نسخه ۲ مشخص نشده است.

Metaverse Shiba Inu

Metaverse Shiba Inu شامل املاک و مستغلات مجازی در قالب Lands در دسترس کاربران خواهد بود. دارندگان LEASH برای خرید زمین در متاورس شیبا در اولویت دسترسی خواهند بود. این بر روی نقشه متاورس قرار می‌گیرد و بر اساس نژادهای تیم SHIB به مناطق مختلف تقسیم می‌شود. دارندگان LEASH و Shiboshi NFT اکنون می‌توانند دارایی‌های خود را در وب سایت جدید SHIB. io قفل کنند تا برای فروش آماده شوند.

Shiba Inu Burns

با از بین بردن بیش از ۶۰ میلیارد SHIB، به افزایش قیمت و ارزش شیبا کمک می‌کنند.

پروژه‌ها و به روزرسانی‌های بیشتر SHIB

با نگاهی بیشتر به آینده و پس از انتشار Shibarium، باید منتظر انتشار ShibaNet باشیم. ShibaNet به عنوان بازار اختصاصی Shiba Inu عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد کالاها و خدمات را با استیبل کوین SHI مبادله کنند.

همچنین یک همکاری مد NFT با طراح جان ریچموند در حال انجام است، پس از اینکه برخی کاراگاهان شیبا چندین سرنخ را کشف کردند که طراح را به SHIB مرتبط می‌کند. در ادامه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Welly franchises رستوران فست فود مستقر در SHIB افتتاح شود. برای سرمایه گذاران شیبا، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که چگونه این ابزار بر قیمت شیبا تأثیر می‌گذارد.

تاثیر سلبریتی‌ها بر روند shiba inu

حتما متوجه ارتباط واضح قیمت شیبا با مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، شده اید. جالب است بدانید ماسک اخیراً یک سگ شیبا اینو به نام فلوکی را به فرزندی پذیرفته است. هر زمان که ایلان ماسک در مورد سگش توییت می‌کند یا میمی از سگ نژاد شیبا اینو پست می‌کند، شیبا اینو پامپ قیمتی خواهد داشت. با این حال اگر شیبا در حال تلاش برای فراتر از یک میم کوین بودن است، پامپ و دامپ‌های قیمتی با صرفا یک توییت، شیبا را از مسیر دور می‌کند.

سخن آخر

به خاطر داشته باشید که بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت نوسان دارند و پیش‌بینی دقیق قیمت یک توکن و ارائه تخمین‌های بلندمدت دقیق را سخت‌ می‌کند. توصیه می‌کنیم همیشه تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، آخرین روندهای بازار، اخبار، تحلیل‌های فنی و بنیادی و نظرات کارشناسان را در نظر بگیرید. هرگز بیش از آنچه می‌توانید از دست بدهید سرمایه‌گذاری نکنید.

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. پی تکنو مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

Related articles

صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال چیست؟

صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال چیست؟ صنعت کریپتو در حال حاضر هدف سرمایه‌گذاری‌های کلان ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. اخیرا نیز صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال ایجاد شدند تا شکل جدیدی از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ارز […]

ادامه مطلب

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال در دنیای ارزهای دیجیتال، حفاظت از دارایی‌ها یکی از چالش‌های مهم سرمایه‌گذاران است. کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، ابزارهای نگهداری کریپتو  هستند که فضایی امن را برای نگهداری ارزهای دیجیتال ارائه […]

ادامه مطلب

کیف پول غیر متمرکز چیست؟ بهترین والت‌های غیرمتمرکز

کیف پول غیر متمرکز چیست؟ معرفی بهترین والت‌های غیرمتمرکز کیف پول غیر متمرکز یکی از انواع کیف پول کریپتویی است که برای ذخیره ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل از کیف پول‌ها از […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.