تهران شهرک غرب 982188365139

پرداخت پی پال friends و family چیست؟

ارسال فرند فمیلی

 

 

پرداخت پی پال friends و family چیست؟

پی پال یک راه برای انتقال پول به دوستان و اعضا خانواده درست کرده است که آن را به صورت رایگان در آمریکا و با کارمزد به صورت بین‌المللی، عرضه می‌کند. اسم این خدمت را نیز پرداخت پی پال friends و family گذاشته است. یعنی با پرداخت پی پال friends و family می‌توانید مبلغ مورد نظرتان را برای آن‌ها منتقل کنید یا از این خدمت، به عنوان یک کارت هدیه استفاده نمایید. در ادامه، با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتری در خصوص این سرویس جالب پی پال بپردازیم.

 

پی پال freinds & family چیست؟

همانطور که در مقدمه گفتیم، پی پال یک خدمت جدید ارائه کرده است که با کمک آن، می‌توانید برای دوست یا خانواده خود، حتی اگر خارج از ایالات متحده باشند، پول منتقل کنید. اسم این خدمت به صورت مختصر با نام PPFF شناخته می‌شود. شما از این خدمت می‌توانید به عنوان کارت هدیه برای تبریک مناسبت‌های مختلف نیز استفاده کنید. اگر با موجودی پی پال یا حساب بانکی این پول را در آمریکا انتقال بدهید، هیچ کارمزدی از شما کسر نخواهد شد. اما اگر با کارت اعتباری این پول را با خدمت PPFF منتقل کنید، پی پال در کنار کارمزد ثابت، ۲٫۹ درصد کارمزد دیگر نیز از شما می‌گیرد. اگر قصد استفاده از این سرویس راهم ندارید، می‌توانید از همان روش خرید و فروش پی پال استفاده کنید.

 

تفاوت فرندز اند فمیلی (Friends & Family) با کالا و خدمات (Goods and Services) چیست؟

گزینه کالاها و خدمات در پی پال، برای خرید خدمات یا کالاهای مختلف عرضه شده است. این خدمت شامل محافظت از پرداخت از PayPal  می‌شود. یعنی پی پال، برای دریافت پول، هزینه‌ای از فروشنده دریافت می‌کند تا اگر مشکلی پیش بیاید، پرداخت به طور خودکار، تحت پوشش خط مشی حفاظت پی پال قرار می‌گیرد.

یکی از تفاوت‌های اصلی پرداخت پی پال فرند و family با کالا و خدمات، نداشتن همان خط مشی محافظت است. یعنی اگر برای خرید کالا، از خدمت فرندز اند فمیلی استفاده کنید و مشکلی در خرید پیش بیاید، ممکن است پول شما بازنگردد. PayPal Friends and Family برای ارسال و دریافت پرداخت‌های شخصی است. کالاها و خدمات PayPal برای ارسال و دریافت پرداخت‌های تجاری است. پس اگر می‌خواهید از پی پال برای خرید کالا یا خدمات از شخص ناشناسی استفاده کنید، باید از خدمت کالا و خدمات بهره بگیرید. با این روش، پی پال از پرداخت شما نیز محافظت خواهد کرد.

 

هزینه ارسال پول با  Friends & family

 

خدمات پرداخت فرندز اند فمیلی، در ایالت متحده آمریکا رایگان است. یعنی اگر به هر کسی در ایالات متحده بخواهید پول واریز کنید، به صورت رایگان از حساب بانکی یا PayPal می‌توانید آن را انجام بدهید. اما این قانون درباره پرداخت‌های بین‌المللی فرق می‌کند. اگر به صورت بین المللی پول ارسال می‌کنید، هزینه تراکنش معادل ۵ درصد از مبلغ ارسال یعنی تا ۴٫۹۹ دلار آمریکا، از شما دریافت خواهد شد.

 

 

Related articles

پرفکت مانی- وب مانی - پی تکنو

تفاوت پرفکت مانی و وب مانی

امروزه کیف پول‌های دیجیتالی محبوبیت بسیار بالایی در سراسر جهان پیدا کرده‌اند. با گسترش کسب و کارهای آنلاین، داشتن کیف پول آنلاین برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند می‌تواند ضروری باشد، وب مانی یا […]

ادامه مطلب

تفاوت پی پال با کردیت کارت چیست؟

تفاوت پی پال با کردیت کارت چیست؟ همه افرادی که در حال فعالیت تجارتی در حد بین المللی هستند، خود به خود با حساب پی پال آشناییی دارند اما برای افرادی که تازه وارد دنیای […]

ادامه مطلب

تفاوت وسترن یونیون و پی‌پال

تفاوت وسترن یونیون و پی‌پال امروزه در سراسر جهان افراد بسیاری هستند که بیزینس و حوزه فعالیتشان به صورتی است که درآمد خود را با استفاده از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی مانند پی پال، وسترن یونیون و…دریافت کرده […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.