تهران شهرک غرب 982188365139

خرید قالب از سایت تم فارست (themeforest)

خرید قالب از سایت تم فارست (themeforest)

برای معرفی عملکرد یک وبسایت، لازم است یک قالب یا تم برای آن تعریف شود که متناسب با کسب و کار بوده و نشان دهنده فعالیت های سایت باشد. قالب وردپرس گروهی از فایل ها (گرافیک، استایل و کد) است که ظاهر کلی وبلاگ یا وب سایت شما را دیکته می کند. اگر می خواهید یک قالب از سایت های معتبر خارجی تهیه کنید، تم فارست بهترین گزینه است. این مقاله شما را با خرید قالب تم فارست آشنا می کند با ما همراه باشید.

تم فارست چیست؟

ThemeForest بخشی از بازار Envato و بزرگترین پلت فرمی است که توسعه دهندگان و طراحان وب می توانند محصولات دیجیتال را تهیه کنند. شما در آن می‌توانید قالب‌های HTML و همچنین تم‌های محصولات CMS محبوب مانند وردپرس، جوملا و دروپال را بخرید و بفروشید. هر ساله هزاران قالب برای وردپرس طراحی می شود. تم فارست به شما کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید.

چگونه در Themeforest حساب کاربری ایجاد کنیم؟

برای خرید قالب وردپرس برای وبسایت خود در پلتفرم  ThemeForest، ابتدا باید حساب کاربری در آن داشته باشید. برای این منظور وارد سایت تم فارست شوید و Sign In را انتخاب کرده و در ادامه به دنبال دکمه Create an Envato account بگردید و روی آن کلیک کنید. پس از وارد کردن اطلاعات، نام و نام خانوادگی، ایمیل، نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری تان ساخته می شود.

تغییر نام  حساب کاربری در Envato

اگر قصد داشتید که نام کاربری تان را در سایت تم فارست تغییر دهید، کافی است که طبق Profile> Setting> Personal information عمل کرده و گزینه Envato Account settings را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Edit Details کلیک کنید. اطلاعات جدید را انتخاب کرده و سپس گزینه Save change را کلیک کنید. شما مجازید هر سال فقط ۳ بار اطلاعات حساب کاربری تان را ویرایش کرده و تغییر دهید.

چگونه یک قالب خوب برای وبلاگ خود در تم فارست انتخاب کنیم؟

برای انتخاب قالب یا تم مناسب در ThemeForest، باید چند مرحله کلیدی را دنبال کنید.

مشاهده دمو قالب مورد نظر

تم یا قالب در وبسایت، بسیار مهم است. بنابراین مهم است که قبل از خرید آن، نسخه نمایشی (دمو) آن را در Envato مشاهده کنید. بعد از انتخاب تم مورد نظر، با انتخاب Live Preview،نسخه دمو آن قابل دسترس است.

بررسی ویژگی های یک قالب

قبل از خرید قالب، لازم است ویژگی های آن را بشناسید. این به شما کمک می کند بدانید که آیا موضوع برای وبلاگ یا وب سایت شما مناسب است. لیست ویژگی های هر قالب، پس از انتخاب آن قابل مشاهده بوده و مانند تصویر، تمام جزئیات مربوط به ویژگی هایی که قالب ارائه می دهد وجود دارد. این ویژگی ها، از قبیل، زمان انتشار محصول در تم فارست،آخرین بروز رسانی، سازگاری با مرورگرها، ویجت ها و افزونه ها و… که به شما در انتخاب یک قالب مناسب کمک می کنند.

خواندن نظرات سایر کاربران

قبل از خرید یک تم برای وبلاگ یا یکی از وب سایت های وردپرسی خود، نظرات مشتریان را بررسی کنید. با مراجعه به نظرات کاربران متوجه خواهید شد که آیا کسانی که از تم استفاده کرده اند آن را دوست دارند یا خیر. نقاط قوت و ضعف یک قالب به شما کمک می کند که با دید بهتری خرید کنید. برای این منظور، در صفحه خرید هر محصول، در بخش Comments نظرات کاربران قابل مشاهده است.

خرید قالب از تم فارست

برای خرید قالب، باید ابتدا حساب کاربری خود را تکمیل کنید. پس از انتخاب تم با کلیک بر روی گزینه Add to cart وارد مرحله پرداخت می شوید. قدم اول تکمیل اطلاعات Billing است. توجه داشته باشید که به دلیل تحریم ایران، امکان درج آدرس ایران غیر ممکن است. پس از ثبت آدرس، از یکی از روش های ویزا کارت، پی پال و اسکریل هزینه آن را پرداخت کنید.

خرید قالب ThemeForest در پی تکنو

پرداخت هزینه برای خرید قالب، افزونه و سایر محصولات از سایت تم فارست، باید به روش های پرداخت ارزی دسترسی داشته باشید. چنانچه برای ثبت آدرس و پرداخت هزینه با مشکل روبرو هستید، پی تکنو می تواند در کمترین زمان، خریدتان را انجام دهد. کافی است در سایت ثبت نام کرده و سفارش خرید با پی پال ثبت کنید.

 امکان ریفاند در تم فارست وجود دارد؟

اگر موردی را از دسته طرح‌ها و قالب‌های وب یا کد در بازار Envato خریداری کرده‌اید و با مشکل فنی مواجه هستید، می توانید با نویسنده آن مورد مکاتبه کنید و کمک بخواهید. اغلب آن ها می توانند به رفع مشکل شما کمک کنند و اگر چنانچه حل نشد امکان ریفاند یا بازپرداخت به حساب کاربری تان وجود دارد. برای باز کردن یک درخواست ریفاند می توانید به صفحه Refund requests بروید. در قسمت توضیحات می توانید هرکدام از موارد زیر را که شامل دلیل ریفاند می شود ذکر کنید:

Item is “not as described” or the item doesn’t work the way it should-
Item has a security vulnerability-
Item support is promised but not provided-
Item support extension not used-
Items that have not been downloaded-

در مواردی که خطا از جانب خودتان است امکان ریفاند وجود ندارد:

  • خرید کالای به اشتباه
  • نخواستن محصول پس از دانلود بدون دلیل
  • نداشتن تخصص کافی در استفاده از محصول
  • عدم دسترسی به محصولی که در سایت حذف شده است و قبلا خریداری کرده اید.

اگر سوالی ذر این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید.

Related articles

آموزش کیف پول نرم افزاری مایسلیوم

آموزش کیف پول نرم افزاری مایسلیوم و نحوه نصب و راه اندازی تریدرهای حرفه‌ای از کیف پول‌های باکیفیت استفاده می‌کنند تا با سرعت و امنیت بالا بتوانند فرآیندهایی مانند ارسال، دریافت و معامله ارزهای دیجیتال را […]

ادامه مطلب

لیست فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت مانی

لیست فروشگاه‌ های پذیرنده پرفکت مانی پرفکت مانی یکی از معروف‌ترین شبکه‌های آنلاین پرداخت است که در سراسر جهان محبوبیت بسیاری دارد. زمانی که صحبت از کیف پول الکترونیکی می‌شود، پرفکت مانی، یکی از گزینه‌هایی […]

ادامه مطلب

Zapier چیست؟

Zapier چیست؟ به دنبال زیاد شدن بار مسئولیت روی دوش افراد مختلف در طول شبانه روز، ممکن است به خودشان بگویند که کاش وقت بیشتر داشتیم، کاش خواب نبود، کاش هر یک روز بجای ۲۴ […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.