تهران شهرک غرب 982188365139

خرید از etsy بهمراه راهنمای کامل

Etsy - پی تکنو

خرید از Etsy

زمانی که در مورد خریدهای آنلاین صحبت می‌شود احتمالاً به یاد سایت‌هایی مانند ایبی، آمازون و … می‌افتید، خوب است بدانید این سایت‌ها تنها گزینه برای خرید از سایت های خارجی نیستند. اتسی یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین مارکت پلیس‌های جهان است؛ خیلی از طراحان برندهای معروف ابتدا در اتسی فعالیت خود را شروع کردند و در این مارکت، طرح‌ها و محصولات اولیه خود را به فروش رساندند؛ خرید از etsy و پرداخت در سایت etsy بسیار ساده و راحت است و کاربران با کارمزدی کم می‌توانند پرداخت خود را در این سایت انجام دهند. در ایران نیز،شما می‌توانید با کمک خدمات خرید با پی پال پی تکنو، به راحتی خریدتان را از این سایت انجام دهید.

 buying-from-etsy -پی تکنو
buying-from-etsy -پی تکنو

 

اتسی چیست؟

سایت اتسی (etsy) در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد تا هنرمندان تازه‌کار و مستقل را با مشتریانی که به دنبال هدایا و محصولات منحصر به فرد هستند به یکدیگر متصل کند. تنها دو سال بعد از افتتاح این سایت، نیم میلیون کاربر عضو اتسی شدند و در همان دو سال، بیش از ۲۶ میلیون دلار فروش داشته است؛ این فروشگاه بسیار متفاوت و موفق می‌باشد.

این شرکت آمریکایی سبک منحصر به فردی برای مدل تجارت الکترونیکی خود دارد، زیرا در این فروشگاه هنری آنلاین، می‌توانید هر کالایی را که می‌خواهید به دست آورید؛ اتسی یک بخش اختصاصی برای کالاهای قدیمی­ اصیل و شناسنامه‌دار راه‌اندازی کرده است و افراد برای حضور در این بخش حداقل باید ۲۰سال سن داشته باشند. مهم‌ترین چیزی که این فروشگاه را به یک فروشگاه منحصر به فرد تبدیل کرده است، آشنا شدن خریداران و فروشندگان آثار هنری و صنایع دستی با یکدیگر می‌باشد به طور کلی یعنی سازنده‌های کالاهایی که دست ساز هستند، سایر محصولاتشان و تماس با آنها و… دراین فروشگاه برای کاربران قرار دارد.

به زبان ساده‌تری می‌توان گفت که این فروشگاه یک جمعه بازار همیشگی و جذاب، پر از کالاهای خاص و کلکسیونی در تمام حوزه‌های هنری و غیر هنری می‌باشد. شاید بپرسید که در این فروشگاه چگونه می توان با پی پال خرید کرد؟ که در ادامه مراحل و شرایط ذکر می‌شود.

خرید از Etsy

همانطور که گفتیم سایت اتسی فروشگاه آنلاینی است که محصولات دست ساز، آنتیک و کلکسیونی را در دسته‌بندی‌های مختلف به مشتریان خود ارائه کرده و افرادی که به دنبال وسایل دست‌ساز هستند، می‌توانند کالاهای بسیار جالب و ارزان قیمتی را در این سایت پیدا کنند.

این فروشگاه مجازی آمریکایی در حال حاضر شعبه‌هایی در شهرهای برلین، دوبلین، لندن، ملبورن، توکیو و تورنتو افتتاح کرده است اما به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که برای کشور ما وجود دارد، ارسال محصول به ایران امکان‌پذیر نیست، به دلیل این موضوع در صورت تمایل به خرید کالا از سایت های خارجی مانند اتسی می‌توانید آدرس معتبری از آشنایان و بستگان خود در خارج از کشور را به وب سایت ارائه کنید تا محصولتان به آن آدرس ارسال شود.

 

مراحل خرید از اتسی

۱- زمانی که می‌خواهید از سایت اتسی خرید کنید، حواستان باشد که باید فیلترشکن روشن کنید چون به IP ایران حساس بوده و اگر حساب هم بسازید، سریع مسدود خواهد کرد. بعد از ورود به سایت می‌توانید نوار جستجوی محصول، دسته‌بندی‌ها و پرطرف‌ترین محصولات را دراین سایت مشاهده کنید.

Etsy - پی تکنو
Etsy – پی تکنو

Related articles

پی پال - پی تکنو

معرفی انواع حساب پی پال

معرفی انواع حساب پی پال برای معرفی انواع حساب پی پال، ابتدا باید بدانید که به طور کلی پی پال چیست. درگاه پرداخت بین المللی پی‌پال یک سرویس معاملات مالی آنلاین است که توسط شرکت پی‌پال (PayPal) ارائه […]

ادامه مطلب
نحوه پرداخت با پی پال - پی تکنو

نحوه پرداخت با پی پال

نحوه پرداخت با پی پال  امروزه با به وجود آمدن درگاه‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی مانند پی پال، خرید با پرفکت مانی، خرید با وب مانی و… خرید با پی پال برای شما امکان‌پذیر شده و شما می‌توانید از هر فروشگاه […]

ادامه مطلب

تفاوت وسترن یونیون و پی‌پال

تفاوت وسترن یونیون و پی‌پال امروزه در سراسر جهان افراد بسیاری هستند که بیزینس و حوزه فعالیتشان به صورتی است که درآمد خود را با استفاده از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی مانند پی پال، وسترن یونیون و…دریافت کرده […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.