تهران شهرک غرب 982188365139

بهترین سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی

بهترین سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی

یکی از زمینه‌هایی که هوش مصنوعی تأثیر زیادی بر آن گذاشته است، نحوه ایجاد تصاویر مختلف است. ابزارهای هوش مصنوعی به کاربران کمک می‌کنند تصاویری با کیفیت بالا و خلاقانه ایجاد کنند، حتی اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه طراحی یا عکاسی نداشته باشند.
در این مقاله، به معرفی جامعی از بهترین سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی می‌پردازیم. این سایت‌ها ویژگی‌ها و مزایای مختلفی دارند، بنابراین مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند تا با بهترین سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی آشنا شوید.

معرفی ۸ تا از بهترین سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی

معرفی سایت DALL-E 2

در شروع معرفی سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی به سراغ DALL-E2 می‌رویم، دال‌_ای یا DALL-E 2 یکی از ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس است که شرکت OpenAI آن را توسعه داده و در دسترس کاربران قرار دارد.

کاربر به کمک این ابزار می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا را بر اساس توضیحات متنی ایجاد کند DALL-E 2 یک ابزار قدرتمند است و برای اهداف مختلفی از جمله تولید محتوای خلاقانه، تحقیق و توسعه و آموزش استفاده شود.

ابزار هوش مصنوعی DALL-E 2 از یک مدل زبانی بزرگ (LLM) بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری با وضوح بالا و جزئیات دقیق ایجاد کند.

به علاوه تصاویری را در طیف گسترده‌ای از موضوعات و سبک‌ها ایجاد می‌کند. از جمله تصاویر واقعی، تصاویر کارتونی، تصاویر نقاشی شده و غیره.

دالی_ای همچنین رابط کاربری ساده و کاربرپسندی دارد که استفاده از آن را برای کاربران آسان می‌کند.

نحوه استفاده از DALL-E 2

برای استفاده از DALL-E 2، ابتدا باید در وب‌سایت OpenAI ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، می‌توانید با استفاده از رابط کاربری DALL-E 2، توضیحات متنی خود را وارد کنید. DALL-E 2 سپس چندین خروجی تصویری را بر اساس توضیحات شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از بین این خروجی‌ها، تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از DALL-E 2

ابزار DALL-E 2 تصاویری را ایجاد می کند که خلاقانه و منحصر به فرد هستند. این ویژگی برای تولید محتوای خلاقانه مانند آثار هنری، لوگو و طراحی‌های گرافیکی مفید است.

این ابزار در ضمن به شما کمک می‌کند تصاویر را سریع‌تر و با هزینه کم‌تری ایجاد کنید.

از طرف دیگر DALL-E 2 طیف گسترده‌ای از ابزارها و امکانات را دارد که به شما در ایجاد تصاویر با کیفیت بالا کمک می‌کند.

معرفی سایت Midjourney

دومین گزینه از سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی سایت midjourney می‌باشد، سایت Midjourney نیز مدلی از ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس را به کاربران خود ارائه می‌کند. میدجورنی تصاویر با کیفیتی را بر مبنای متنی برای کاربر ایجاد می کند. به‌ علاوه Midjourney ابزار قدرتمندی است و عموما در فرآیندهای خلاقانه و تحقیق و توسعه و حتی فضاهای آموزشی کاربرد دارد.

در عین‌حال Midjourney نیز از مدل زبانی LLM استفاده می‌کند که تصاویری با وضوح بالا و جزئیات دقیق ایجاد می‌کند.

همچنین Midjourney تصاویری را در  موضوعات و سبک‌های متنوعی می‌سازد؛ برای نمونه تصاویر واقعی، تصاویر کارتونی، تصاویر نقاشی شده و غیره.

استفاده از Midjourney بسیار ساده است. این ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس، یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند دارد.

به منظور استفاده از قابلیت‌ها و امکانات Midjourney، ابتدا باید در وب‌سایت Midjourney ثبت نام کنید.

به کمک Midjourney می‌توانید تصاویری خلاقانه و منحصر به فرد بسازید و در مواردی مانند ساخت لوگو و طراحی‌های گرافیکی و هنری از آن بهره ببرید‌.

میدجورنی نیز  به دلیل سرعت پردازش بالا در وقت و هزینه‌های شما سبب صرفه‌جویی می‌شود.

راهنمای استفاده از Midjourney

برای استفاده از Midjourney، ابتدا باید در وب‌سایت Midjourney ثبت نام کنید. برای این کار، به وب‌سایت Midjourney بروید و روی دکمه Join کلیک کنید. سپس، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. آنگاه پس از ثبت نام، می‌توانید وارد حساب خود شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید  تصاویر مورد نظرتان را بسازید. برای این کار، روی دکمه Create کلیک کنید. سپس، یک prompt وارد کنید. یک prompt عبارتی است که به Midjourney می‌گوید چه چیزی را باید ایجاد کند.

میدجورنی سبک‌های متنوعی دارد و کاربر برای انتخاب یک سبک، از منوی کشویی Style استفاده می‌کند.

همچنین Midjourney پس از ایجاد یک تصویر، چندین خروجی تولید می‌کند و کاربر نیز می‌تواند از بین این خروجی‌ها، تصویر مورد مطلوب خود را انتخاب کند.

پس از انتخاب تصویر مورد نظر خود، می‌توانید آن را دانلود کنید. برای این کار، روی دکمه Download کلیک کنید.

معرفی سایت WOMBO

سایت WOMBO یکی دیگر از بهترین سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی به شمار می‌رود که توسط شرکت Wombo Dream توسعه یافته است.

این ابزار نیز تصاویری با کیفیت بالا را بر اساس توضیحات متنی ایجاد می‌کند.

ابزار WOMBO نیز مانند دیگر ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس، از مدل زبانی LLM استفاده می‌کند و تصاویری با وضوح بالا و جزئیات دقیق برای شما می‌سازد.

تصاویری که این ابزار ایجاد می‌کند اصولا از نظر موضوعی و سبک بسیار  متنوع‌اند و در طیف تصاویر واقعی، نقاشی و کارتونی و غیره جای می‌گیرند.

این ابزار نیز رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی دارد و برای استفاده از آن، حتما باید در وب‌سایت WOMBO ثبت نام انجام شود.

راهنمای استفاده از WOMBO

اشاره کردیم که به منظور استفاده از WOMBO، ابتدا باید در وب‌سایت WOMBO ثبت نام کنید. برای این کار، به وب‌سایت WOMBO بروید و روی دکمه Create Account کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و وارد حساب کاربری خودتان شوید.

در مرحله بعدی باید از میان سبک‌های متنوع WOMBO یک سبک را انتخاب کنید. برای این منظور در این سایت هم باید از منوی Style وارد شوید.

حالا زمان ایجاد یک تصویر رسیده است؛ توضیحات متنی خود را وارد می‌کنید و ابزار برای شما عکس مورد نظر را می‌سازد. توجه کنید که توضیحات متنی باید به گونه‌ای باشد که به WOMBO کمک کند تا تصویر مورد نظر شما را به درستی تشخیص دهد.

پس از وارد کردن توضیحات متنی، روی دکمه Create کلیک کنید. آنگاه WOMBO خروجی‌های متنوعی را بر اساس توضیحات شما ایجاد می‌کند و در نهایت شما عکس را دانلود می‌کنید.

معرفی سایت فوتور

فوتور در واقع نوعی ویرایشگر عکس آنلاین بسیار محبوب است که کاربران میلیونی در جهان دارد و ابزار تصویرساز هوش مصنوعی نیز ارائه می‌کند.

استفاده از فوتور به عنوان یکی از سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی بسیار ساده است و کاربر باید یک پیام متنی تایپ کند تا فوتور متن او را با سرعتی فوق‌العاده تبدیل به عکس کند.  از فوتور برای تهیه تصاویر واقعی چهره، شخصیت‌های سه بعدی و انیمه، نقاشی‌ها و هر نوع اثر هنری دیجیتالی استفاده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی ابزار هوش مصنوعی فوتور، رایگان بودن و قابلیت ارسال عکس با وضوح کامل است. این گزینه برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای، یک امکان بسیار عالی محسوب می‌شود.

فوتور ۱۰ تصویر رایگان در روز تولید می‌کند و قابلیت تبدیل متن به عکس و تبدیل تصویر به تصویر را دارد. همچنین فوتور امکان تولید تصاویر عالی از روی متن و انتخاب از میان ۹ سبک تبدیل مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

معرفی ابزار هوش مصنوعی نایت کافه

یکی دیگر از سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی، که الگوریتم‌ها و گزینه‌های بیش تری نسبت به سایر تصویرسازها دارد نایت کافه است. این ابزار دو مدل تبدیل متن به عکس دارد که در ادامه شرح می‌دهیم:

تبدیل متن به عکس: در این حالت کاربر باید متن توضیحات را وارد کند تا نایت کافه به صورت اتوماتیک تصویر را بر اساس توضیحات بسازد.

انتقال سبکی: در این روش باید یک عکس را در نایت کافه آپلود کنید تا آن را به سرعت به سبک نقاشی‌های معروف تبدیل کند.

نایت کافه بر مبنای یک سیستم اعتباری کار می‌کند. هر چه‌قدر کاربر اعتبار بیش‌تری جمع کند، تصاویر بیش‌تری تولید می‌کند.

نایت کافه کاربری آسانی دارد و فرآیند تولید تصویر با آن بسیار سریع است.

قابلیت تولید ۵ تصویر رایگان در روز را دارد و به کاربر حق انتخاب از میان سبک‌های هنری مختلف را می‌دهد.

معرفی ابزار هوش مصنوعی کرایون

ابزار کرایون را تا پیش از این DALL-E mini می‌شناختیم. این ابزار به سادگی یک متن تایپ شده توسط کاربر را تبدیل به ۹ تصویر مختلف می‌کند.

کرایون یک تصویرساز هوش مصنوعی کم نقص و بدون نیاز به ثبت نام است. کاربر می‌تواند هر کلمه کلیدی مورد علاقه‌اش را تایپ کند و تصویر مربوطه را تحویل بگیرد.

کرایون به عنوان یکی از بهترین سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی نیز رابط کاربری آسانی دارد و البته بدون نیاز به ثبت نام یا ثبت اشتراک، به صورت نامحدود و رایگان تصاویر هوش مصنوعی برای کاربر تولید می‌کند.

معرفی ابزار هوش مصنوعی DeepAI

به کمک این ابزار هوش مصنوعی نیز می‌توان متن را به عکس تبدیل کرد. مدل هوش مصنوعی آن مبتنی بر Stable Diffusion طراحی شده است و می‌تواند تصاویر را بر اساس متن تایپ شده و توضیحات داخل متن، طراحی و ایجاد کند.

استفاده از DeepAI کاملا رایگان است و بنابراین کاربر می‌تواند تعداد نامحدودی تصویر را با آن ایجاد کند. کیفیت تصاویر تولید شده توسط این ابزار در حد دیگر ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی نخواهد بود. اما در عین‌حال یک رابط کاربری بسیار ساده دارد و از قابلیت دسترسی به API تبدیل متن به عکس برخوردار است.

چالش های ایرانیان برای خرید اکانت پریمویم ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس

یک کاربر ایرانی، به طور کلی برای خرید اکانت پریمیوم سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی با مشکلاتی مواجه است. برای نمونه اغلب سایت‌های خارجی که اکانت پریمیوم ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس ارائه می‌دهند، امکان پرداخت ارزی از طریق کارت‌های بانکی ایرانی را ندارند.

از طرف دیگر بسیاری از سایت‌های خارجی که اکانت این نوع ابزارها را ارائه می‌دهند، به زبان انگلیسی یا سایر زبان‌های خارجی هستند. این مسئله نیز می‌تواند برای کاربران ایرانی که به زبان خارجی آشنایی ندارند، مشکل‌ساز باشد.

همچنین برای خرید این نوع اکانت از برخی سایت‌ها،نیاز به افتتاح حساب بین‌المللی وجود دارد. این موضوع می‌تواند برای کاربران ایرانی که امکان افتتاح حساب بین‌المللی را ندارند، مشکلاتی ایجاد کند.

خرید اکانت پریمیوم ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس از سایت پی تکنو

سایت پی تکنو با ارائه خدمات ارزی، امکان خرید اکانت پریمیوم سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی را برای کاربران ایرانی فراهم می‌کند. پی تکنو مزایا و امکانات متنوعی را در راستای خرید اکانت ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس در اختیار کاربر ایرانی قرار می‌دهد که در ادامه با هم مرورشان می‌کنیم:

 پرداخت ارزی با کارت‌های بانکی ایرانی: کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی و از طریق سایت نوین پرداخت، هزینه اکانت را پرداخت کنند.

 پرداخت ارزی با ریال: کاربران ایرانی با استفاده از واحد پولی ریال، از طریق سایت پی تکنو، امکان پرداخت هزینه اکانت را خواهند داشت.

امکان پرداخت ارزی با سایر روش‌های پرداخت: کاربران ایرانی از طریق سایر روش‌های پرداخت، مانند پرداخت با پی پال، پرداخت با وب مانی یا پرفکت مانی و پرداخت از طریق ارز دیجیتال، به کمک خدمات سایت پی تکنو، می‌تواند هزینه اکانت خود را پرداخت کند.

امکان خرید اکانت ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس از سایت‌های خارجی مختلف: در سایت پی تکنو، امکان خرید اکانت از سایت‌های خارجی مختلف برای کاربر ایرانی فراهم است.

شما برای خرید اکانت پریمیوم ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس از پی تکنو، ابتدا باید در سایت پی تکنو، در خواست خرید اکانت موردنظر خود را ثبت کنید و اطلاعات لازم برای خرید اکانت را وارد کنید.

سپس هزینه اکانت را پرداخت و اکانت خریداری‌شده را دریافت کنید.

پس از طی مراحل فوق، اکانت پریمیوم خریداری‌شده در دسترس شما قرار میگیرد و میتوانید استفاده کنید.

مزایای خرید اکانت پریمیوم از طریق خدمات پی تکنو:

فرآیند خرید اکانت پریمیوم از طریق سایت پی تکنو بسیار ساده و سریع است.

سایت پی تکنو از پروتکل‌های امنیتی پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات کاربران خود استفاده می‌کند.

کاربران می‌توانند از میان انواع اکانت‌های پریمیوم ، اکانت مورد نظر خود را انتخاب کنند. به علاوه هزینه اکانت‌های پریمیوم ، در سایت پی تکنو، قیمت مناسبی دارد.

به طور کلی سایت پی تکنو گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی است که قصد خرید اکانت پریمیوم را دارند.

 

سخن پایانی:

سایت‌ های ساخت عکس با هوش مصنوعی ابزارهایی قدرت‌مند برای ایجاد تصاویری متنوع را تحت عنوان تصویرساز در اختیار کاربران قرار می دهند. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید به سرعت و به راحتی تصاویری با کیفیت بالا و خلاقانه ایجاد کنید. در این مقاله پس از معرفی بهترین سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی، نحوه خرید اکانت پریمیوم ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس را به کمک خدمات سایت پی تکنو به طور کامل شرح داده‌ایم.

Related articles

کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی

کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن […]

ادامه مطلب

کسب درآمد از اپل موزیک

کسب درآمد از اپل موزیک کسب درآمد از اپل موزیک (Apple Music) یکی از مهمترین روش‌های درآمدزایی برای هنرمندان و موسیقی‌دانان در دنیای موسیقی مدرن محسوب می‌شود. با گسترش سرویس‌های موسیقی اشتراکی، اپل موزیک به هنرمندان […]

ادامه مطلب

چگونه از طریق یوتیوب پول در بیاوریم و کسب درآمد کنیم؟

چگونه از طریق یوتیوب پول در بیاوریم و کسب درآمد کنیم؟ چیزی از درآمد چندمیلیون دلاری یوتیوبرها شنیده‌اید؟ پلتفرم جذاب یوتیوب YouTube با هزاران کانال و ویدئوهای آموزشی، کاربردی و سرگرم‌کننده، روزانه پای میلیون‌ها بازدیدکننده را به شبکه خود باز […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.