تهران شهرک غرب 982188365139

آیا خرید از سایت آمازون با ارز دیجیتال امکان پذیر است؟

ارز دیجیتال بیت کویین امازون

اگر شما هم یکی از کاربران سایت آمازون که بزرگترین فروشگاه اینترنتی می باشد هستید، حتما باید بدانید  که با روش‌های مختلفی چون گیفت کارت، حساب‌های بین المللی مثل ویزا کارت، مستر کارت و … می‌توان پرداخت‌ ها را  در این سایت را انجام داد. البته اگر شما هم در زمینه خرید و فروش رمزارزها وارد شده باشید، حتما سؤال برایتان پیش آمده است که  آیا امکان خرید از سایت آمازون با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین وجود دارد یا خیر؟ این مقاله را مطالعه بفرمایید تا پاسخ مناسب به این سوال را بیابید و روش‌های خرید از سایت آمازون با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بیاموزید.

آیا می‌توانیم خرید از آمازون را با ارز دیجیتال انجام دهیم؟

یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید با آن خرید از سایت  آمازون را انجام دهید، استفاده از ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین، اتریوم و لایت کوین است. در واقع اگر شما یکی از کاربران آمازون هستید و ترجیح می‌دهید خریدهای خود را از طریق این فروشگاه بزرگ اینترنتی انجام دهید، می‌توانید هزینه خرید خود را در بستر شبکه لایتینگ پرداخت نمایید.

برای خرید از آمازون می‌توان از کیف پول‌های شبکه لایتنیگ مثل الکتروم (Electrum) استفاده کرد. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات کافی از این کیف پول را به دست آورید مقاله معرفی کیف پول نرم افزاری الکتروم را بخوانید. شما با استفاده از این کیف پول، می‌توانید از تراکنش‌های آنی و سریع بهره‌مند شوید. البته با استفاده از صرافی کوین بیس نیز امکان پرداخت هزینه‌های آمازون با استفاده از بیت کوین، اتریوم و لایت کوین وجود دارد.

خرید از آمازون با ارز دیجیتال

آمازون از سال ۲۰۱۷ توسعه و گسترش ارزهای دیجیتال را آغاز کرده و هم اکنون در این تاریخ یعنی مارس ۲۰۲۲ درگاه پرداخت با ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود در سراسر دنیا ارائه نموده است. البته صرافی‌ها و استارت اپ‌های مختلفی هم وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می توانید خرید خود را در آمازون، از طریق بیت کوین انجام دهید.

خرید از آمازون با ارز دیجیتال از طریق پلتفرم‌های مختلف

یکی از بهترین روش‌هایی که برای خرید از  آمازون با استفاده از ارزهای دیجیتال وجود دارد، استفاده از پلتفرم‌های مختلف برای پرداخت در سایت آمازون می‌باشد. در این قسمت به معرفی بهترین پلتفرم‌های واسطه برای پرداخت در سایت آمازون پرداخته می‌شود.

درگاه بیت پی (BitPay)

بیت پی (BitPay) یکی از اپ استارت‌های پرداختی است که با استفاده از آن می‌توان به پرداخت با ارزهای دیجیتال اقدام نمود.بیت پی قابل اجرا بر روی پلتفرم‌های مختلف بر روی آندروید، IOS و ویندوز می‌باشد.

با این نرم افزار می‌توانید با استفاده از ارزهایی چون بیت کوین، دوج کوین و اتریوم به پرداخت اقدام کنید. یکی از مزیت‌های بیت پی (BitPay) ماندن دارایی‌ها در حساب کاربر است، به این صورت که اگر کسی آن را هک کند دارایی‌های شما از دست نمی‌رود.

 روش پرداخت bitpay

 

سایت Crypto.com

سایت https://crypto.com/  امکان خرید از فروشگاه‌های آمازون، eBay و والمارت را از طریق ارزهای دیجیتال فراهم نموده است. پرداخت در این سایت با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند استفاده از سایر کارت‌های اعتباری می‌باشد. علاوه بر این اگر در حساب Crypto.com موجودی کوین‌های خود حدود ۱۱۰۰ دلار نگه دارید، حدود ۲ تا ۱۰ درصد پاداش دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید حق عضو رایگان در آمازون پرایم را نیز کسب کنید.

 

بهترین راه درامد دلاری

سرویس Bitrefill

بیتر فیل (Bitrefill) هم از سرویس‌های محبوب برای پرداخت است که با آن می‌توانید از طریق ارزهای دیجیتال به خرید گیفت کارت اقدام کنید. این سرویس حتی پرداخت شبکه لایتینگ بیت کوین را نیز پذیرا می‌باشد. از طریق Bitrefill می‌توانید برای خرید از آمازون کانادا، انگلیس، و امریکا اقدام به خرید گیفت کارت کنید و هزینه آن را با ارزهای دیجیتال چون بیت کوین و اتریوم پرداخت کنید.

bitrefill روش خرید امازون

کارت اعتباری Blockcard

Blockcard نیز نوعی کارت اعتباری است که برای سرمایه گذاری ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین، اتریوم و لایت کوین استفاده می‌شود. شما در این پلتفرم می‌توانید انواع کارت مجازی را انتخاب و نسبت به پرداخت هزینه‌های خود اقدام نمایید.

با استفاده از Blockcard می‌توان تراکنش‌ها را بدون هیچ گونه هزینه‌ای پرداخت کرد. ولی برای استفاده از بلاک کارت در دستگاه خودپرداز حدود ۱ تا ۳ دلار باید هزینه پرداخت کنید. این کارت را می‌توانید به راحتی در سایت آمازون استفاده کنید و همچنین به طور خودکار رمزارز مورد نظر خود را به ارز دیجیتال دیگری مثل ترون تبدیل کنید.

block card

سخن پایانی

با خواندن این مقاله آموختید خرید از آمازون با ارز دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و … چگونه است. آیا شما تحربه پرداخت با استفاده از ارزهای دیجیتال را داشته‌اید؟ چه سایت دیگری را می‌شناسید که این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده باشد.

Related articles

آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی

آموزش نحوه استخراج بیت کوین با گوشی + معرفی ۵ برنامه کاربردی برای استخراج سریع استخراج بیت کوین با استفاده از گوشی‌های هوشمند، که در ابتدا تنها توسط رایانه‌های قدرتمند و تجهیزات مخصوص ممکن بود، […]

ادامه مطلب

صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال چیست؟

صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال چیست؟ صنعت کریپتو در حال حاضر هدف سرمایه‌گذاری‌های کلان ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. اخیرا نیز صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال ایجاد شدند تا شکل جدیدی از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ارز […]

ادامه مطلب

بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول ارز دیجیتال در دنیای ارزهای دیجیتال، حفاظت از دارایی‌ها یکی از چالش‌های مهم سرمایه‌گذاران است. کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، ابزارهای نگهداری کریپتو  هستند که فضایی امن را برای نگهداری ارزهای دیجیتال ارائه […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.