تهران شهرک غرب 982188365139

نقد کردن درآمد ارزی سایت G2G

نقد کردن درامد سایت g2g

نقد کردن درامد ارزی g2g

نقد کردن درآمد ارزی  g2g توسط حساب پی پال انجام می شود، پی تکنو  می تواند حساب های پی پال وریفای شده و معتبری را در اختیار شما قرار دهد تا به وب سایت های مرجع برای برداشت درآمد های خود معرفی کنید. پس از اینکه مبلغ به حساب پی پال واریز شد رسید را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا پروسه نقد کردن درآمد ارزی g2g شما در سریعترین زمان انجام شود.

درصورتی که دریافت کننده،حساب پی پال شخص شما می باشد با کارشناسان مجموعه ما هماهنگ شوید تا شما را راهنمایی کنند که چطور پروسه نقد کردن درآمد ارزی انجام می پذیرد.

  • حساب های پی پال ما محدودیتی برای دریافت و نقدر درآمد شما ندارد.(حتما هر بار قبل از واریز با پشتیبان آنلاین پی تکنو هماهنگ کنید.)
  • درصورت نیاز پی تکنو  می تواند درآمد دلاری شما را بصورت ارز دیجیتال به شما پرداخت کند.
  • اگر حساب های پی پال پی تکنو را برای برداشت درآمد به سایت مرجع معرفی کنید هزینه کارمزد انتقال نخواهید داشت.(کارمزد انتقال با توجه به کشور مبدا و مقصد بین حدود ۱ تا ۴ درصد می باشد.)

لطفا برای نقد کردن درامد ارزی g2g خود در سایت ما ثبت نام و تب احراز هویت خود را کامل و تیکت ارسال کنید.یا در واتس اپ با ما در ارتباط باشید .

Related articles

درامد دلاری در سال 2022

بهترین راه های کسب درآمد دلاری در ۲۰۲۰ چیست؟

در دنیای رقابتی امروز، با وجود شهر های بزرگ و شلوغ، بیشتر افراد با معضل پیدا کردن شغل مناسب خود روبرو هستند. می پرسید چرا؟ چون ترافیک مسیر کار، انرژی افراد را میگیرد. پس همه […]

ادامه مطلب
پی تکنو-خرید کالا از سایت های خارجی

خرید آنلاین از سایت خارجی

خرید آنلاین از سایت های خارجی به دلیل استقبال گسترده کاربران امکان خرید انلاین از سایت های خارجی مختلف مانند آمازون، Ebay، ترندیول، H&M , … و سایت‌های خارجی و پرداخت هزینه خرید آن‌ها از طریق پی تکنو فراهم گردیده […]

ادامه مطلب
پی پال - پی تکنو

معرفی انواع حساب پی پال

معرفی انواع حساب پی پال برای معرفی انواع حساب پی پال، ابتدا باید بدانید که به طور کلی پی پال چیست. درگاه پرداخت بین المللی پی‌پال یک سرویس معاملات مالی آنلاین است که توسط شرکت پی‌پال (PayPal) ارائه […]

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.