تهران شهرک غرب 982188365139

خرید های اینترنتی

پرداخت با پی پال

رسیدن به درگاه پرداخت آنلاین پی‌پل در وب سایت‌های خارجی

کسب آگاهی از روش خریدهای اینترنتی با پی پل در سایت مورد نظر

  • رسیدن به درگاه پرداخت آنلاین پی‌پل در وب سایت‌های خارجی
    در این حالت شما در وب سایت مورد نظر به صفحه‌ای می‌رسید که در آن می‌توانید پی‌ پال را به عنوان یکی از چند روش پرداختی که وب سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، انتخاب کنید. معمولا در این صفحات یک کلید نارنجی رنگ دیده می‌شود که معرف PayPal است.
  • این موقعیت معمولاً زمانی برای شما پیش می‌آید که قصد خرید کالا و خدمات از یک وب سایت را دارید. از دیگر نمونه‌ها، سایت‌های مربوط به Submit مقاله برای مجلات و ژورنال‌های خارجی و همینطور کنفرانس‌های بین المللی می‌باشد.
    در این حالات لازم است جهت ثبت سفارش لینک (آدرس URL) صفحه مربوطه را همراه با دستورالعمل رسیدن به صفحه درگاه پی پال را برای ما ارسال نمایید.

    در صورتی که امکان باز کردن حساب کاربری (Account) در وب سایت مربوطه وجود دارد، حتماً قبل از ثبت سفارش، این کار را انجام دهید و در سایت مربوطه ایجاد نام کاربری (Username) و گذرواژه (Password) نمایید و آن را برای ما ارسال کنید.

    دقت نمایید با توجه به تحریم شدن کشور ایران توسط پی پل، در این حالت در صفحه پرداخت هیچ نامی از کشور ایران، شهرهای ایران مثل تهران، اصفهان یا شیراز، نام موسسه‌ها یا دانشگاه‌های ایرانی و هر اطلاعاتی که آن پرداخت را به ایران مرتبط کند در حساب کاربری (Account) شما نباید در وب سایت مربوطه وجود داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است در اکانت خود در سایت یک کنفرانس یا سمینار آدرس و مشخصات ایران را به طور کامل وارد کرده‌اید و این خللی در پرداخت شما ایجاد نمی‌کند. اما هنگامی که سایت مورد نظر شما را برای انجام پرداخت به سایت PayPal هدایت می‌کند، لازم است که هیچ اطلاعاتی از ایران در آن صفحه پرداخت نباشد.

    در حالتی که شما کالایی خریداری کرده باشید، آدرس ارسال کالا یا Shipping Address نمی‌تواند به مقصد ایران باشد و همچنین نام دانشگاه محل فعالیت به عنوان مثال نباید دانشگاه صنعتی شریف وارد شود.
    یعنی بطور واضح تر برای خرید کالا‌هایی که مقصد ارسال آن به ایران است به هیچ عنوان امکان استفاده از روش پرداخت پی پال وجود ندارد.
    همچنین دقت کنید که در این حالت برای فیلد “نوع سفارش” در فرم ثبت سفارش، گزینه “خرید اینترنتی با پی پال” را انتخاب می‌کنید.